23 Jun 2021
こんにちは。肌寒い日も暑い日も雨の日も晴れの日もあり天気の変動が激しいですが、みなさんお元気ですか。私たちはみんな元気です。中でも、佐藤さんはかなり元気です。雨の中も激しい坂も関係なく、自転車で学校に来ました。佐藤さんの体力は素晴らしいです。私も見習いたいです。
竹中先生:Abroms, L. C., Whittaker, R., Free, C., Van Alstyne, J. M., & Schindler-Ruwisch, J. M. (2015). Developing and pretesting a text messaging program for health behavior change: recommended steps. JMIR mHealth and uHealth, 3(4), e107.
吉田さん(D3):Rinaldi-Miles, A., Das, B. M., & Kakar, R. S. (2019). Evaluating the effectiveness of implementation intentions in a pedometer worksite intervention. Work, 64(4), 777-785.
ウェイリンさん(D2):Mariotti, G. (2014). Beneficial daily technical exercises for University piano students. 徳島文理大学研究紀要= Research bulletin of Tokushima Bunri University, (88), 63-83.
周さん(D2):Lian, Z., Wallace, B. C., & Fullilove, R. E. (2020). Mental health help-seeking intentions among Chinese international students in the US higher education system: The role of coping self-efficacy, social support, and stigma for seeking psychological help. Asian American Journal of Psychology, 11(3), 147.
佐藤さん(M1):Dale, H., Brassington, L., & King, K. (2014). The impact of healthy lifestyle interventions on mental health and wellbeing: a systematic review. Mental Health Review Journal.
石川(M1):Pinidiyapathirage, J., Jayasuriya, R., Cheung, N. W., & Schwarzer, R. (2018). Self-efficacy and planning strategies can improve physical activity levels in women with a recent history of gestational diabetes mellitus. Psychology & health, 33(8), 1062-1077.
コメント
この記事へのトラックバックはありません。
この記事へのコメントはありません。