22 Dec 2021
修士1年佐藤です。皆さんいかがお過ごしでしょうか?寒さも厳しくなってきました。今日は今年最後の研究会でした。内容は以下の通りです。
竹中先生 Mok, K., Donovan, R., Hocking, B., Maher, B., Lewis, R., & Pirkis, J. (2016). Stimulating community action for suicide prevention: findings on the effectiveness of the Australian RU OK? Campaign. International Journal of Mental Health Promotion, 18(4), 213-221.
Act-Belong-Commit Mentally Healthy School , Keeping Mentally Healthy: Lesson Plans for Health and Physical Education ,An Act-Belong Commit reasource for Upper primary students.
D3 吉田さん Gollwitzer, P. M. (2014). Weakness of the will: Is a quick fix possible?. Motivation and Emotion, 38(3), 305-322.
D2 周さん Khosravi, R., Azman, A., Ayasreh, E. A. M., & Khosravi, S. (2019). Can a building social capital intervention improve the mental health of international students? A non-randomized quasi-experimental study. International Social Work, 62(5), 1384-1403.
D2 Wei Lingさん Stanhope, J. (2018). University woodwind students’ playing-related injuries: A pilot study investigating beliefs, attitudes and prevention strategies. Australian Journal of Music Education, 52(1), 29-42.
M1 石川さん Graham, M. L., Uesugi, K. H., Niederdeppe, J., Gay, G. K., & Olson, C. M. (2014). The theory, development, and implementation of an e-intervention to prevent excessive gestational weight gain: e-Moms Roc. Telemedicine and e-Health, 20(12), 1135-1142.
M1 佐藤 Jensen, J. K., Ciolino, J. D., Diebold, A., Segovia, M., Degillio, A., Solano-Martinez, J., & Tandon, S. D. (2018). Comparing the effectiveness of clinicians and paraprofessionals to reduce disparities in perinatal depression via the mothers and babies course: protocol for a cluster-randomized controlled trial. JMIR research protocols, 7(11), e11624.
みんなでクリスマスケーキをいただきました。先生ご馳走様でした。早く,忘年会やクリスマスパーティを盛大にできるようになるといいなと思います。あっという間に年末ですが,年末年始も研究進めていきたいと思います。皆様寒さに気をつけてお過ごしください。
文責:佐藤
コメント
この記事へのトラックバックはありません。
この記事へのコメントはありません。